pondělí 18. července 2011

Harry Potter a Relikvie smrti - část 2

Dnes jsem se rozhodl vydat se na velkou událost, která je opěvovaná již asi měsíc. 3D finále Harryho Pottera. S kamarádkou jsme měli rezervovaná místa a kvůli nim jsme museli jet o hodinu dříve. I přes to, že se dnes film hrál již 2x bylo kino ze 3/4 narvané. Upoutávky tentokrát celkem stály za prd a všichni se těšili na Warner logo a začátek "konce". <SPOILER!!> Když byl ukázán Dobbyho hrob, tak jsem tak trochu na hlas začal komentoval, že mohli nechat zemřít někoho jiného.</SPOILER!!> Za to jsem byl ostře upozorněn starým páprdou, že jestli nezavřu hubu, tak mi jednu vrazí. :D Nevím, jak už to přesně říkal, ale bylo to v tom smyslu. Rozhořčený jsem radši stichl a nechtěl jsem kazit film ostatním. Již na "recepci" jsme se dozvěděli, že znění bude dabované, což trochu radosti ubralo. Ne, že by dabing byl špatný, ale takový Voldemort aka M. Táborský zní celkem vtipně. Z pomalého začátku (dejme tomu půl hodiny ??) se začal poslední díl pomalu rozjíždět a filmovými triky, kvalitním zvukem a samozřejmě i 3D obrazem pořádně chrlil. Celých 130 minut (10 min - konečné titulky) krásně uběhlo. Pár scén u mě vyvolalo i pár emocí.. Takové ukončení je prostě překrásné. :) Doporučuji každému, kdo se do kina zatím nechystá. Jde vážně o skvělý zážitek, už jenom kvůli trikům a 3D. 

Poster k filmu 
       Harry Potter a Relikvie smrti - část 2

Žádné komentáře:

Okomentovat